'Nuff said - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu 'Nuff said - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu

'Nuff said

Door: David van Ofwegen

Blijf op de hoogte en volg

14 Januari 2006 | Verenigde Staten, Honolulu

Zie foto.

  • 14 Januari 2006 - 14:15

    Yvettepet:

    Hé, gefeliciteerd man!!!

  • 15 Januari 2006 - 08:57

    Jolanda:

    he, he...maar ik wacht toch nog maar even met m'n auto uitlenen....

  • 16 Januari 2006 - 17:13

    Jimmy:

    Eeej man! Congratulations!

    Ik wist helemaal niet dat je voor je rijbewijs ging!! ;)

  • 28 Februari 2006 - 23:34

    Stephen:

    jo.... hoest dan? ge studeert nog lekker wijsbegeert? Maar nu zekr lekker op hawai.. nie mis!!
    Is iig warmer dan in groningen.. waar ik nu al 5 jaar zit *-)

  • 28 Februari 2006 - 23:36

    Stephen:

    jo.... hoest dan? ge studeert nog lekker wijsbegeert? Maar nu zekr lekker op hawai.. nie mis!!
    Is iig warmer dan in groningen.. waar ik nu al 5 jaar zit *-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Honolulu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 29410

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2005 - 06 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: