Rückschau - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu Rückschau - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu

Rückschau

Door: David van Ofwegen

Blijf op de hoogte en volg

26 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Honolulu

Dag jongens en meisjes,

De colleges zijn inmiddels volop onderweg en m'n schema ligt vast. Dat bestaat uit Chinese filosofie, Islamitische filosofie (ja het bestaat!), Evolutie & ethiek en Spaans voor gevorderden. Te midden van de weinig interessante studeerdrukte leek het me leuk even een terugblik te werpen op Kailua, Lanikai en de twee weken bij Jeff. Dit doormiddel van een paar foto's die ik eerder nog niet kon plaatsen vanwege de limiet die daar op stond. We houden nog steeds contact trouwens, en zondag ga ik weer langs om te klimmen of kayakken. Vanavond is er een feest op de universiteit voor alle uitwisselingsstudenten, waarvan ik de enige Nederlands-talige ben overigens. Ervaring leert me dat de grote getalen Jappen, Koreanen en Chinezen na drie biertjes al onder de tafel liggen te rollen, dus dat kan nog leuk worden. Ik houd u op de hoogte.

Aloha!

  • 27 Augustus 2005 - 11:55

    Marloes (loesje):

    ben toch wel een beetje jaloers hoor, echt een leuke omgeving om te studeren lijkt mij. mijn gevoel zegt dat jij er wel komt. dikke kus (voor het slapen gaan) van mij

  • 28 Augustus 2005 - 06:30

    Yvette:

    Hé David,
    Hoe was je feestje? Heb je foto's?
    Ik ben ook erg benieuwd naar de universiteit, maar daar zul je binnenkort wel wat van laten zien.
    Ik zal je snel weer schrijven -moet nu nog even tentamentje leren.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Honolulu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 29414

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2005 - 06 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: