Los partidos - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu Los partidos - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu

Los partidos

Door: David van Ofwegen

30 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Honolulu

Aloha beste vriendjes en vriendinnetjes,

Geen foto's van het feest van afgelopen vrijdag helaas. Het pakte iets anders uit dan verwacht, er waren wat problemen met leeftijdsverificatie (Jasmine mag nog niet drinken) en in plaats van dronken Aziaten heb ik mogen genieten van een stoet dronken Nieuw-Zeelanders. Dat was ook leuk zat, maar niet echt noemenswaardig te noemen. Dronken Aussies of Kiwis bevolken zo'n beetje elk hostel ter wereld, en ze zijn er zo bekwaam in dat de verrassing er gauw af is.

Gelukkig was ik gisteravond op bezoek bij een studentenhuis met de andere Singaporeanen op uitwisseling, en dat was erg, érg gezellig. De sfeer leek er een beetje op die van het vrijwilligershuis/hok op de kibboets. Een open kamer waar iedereen inloopt, gekookt wordt voor elkaar en biertjes gedronken worden terwijl iemand gitaar speelt en de rest meezingt, grapt en grolt. Een hoog Kumbaya-gehalte weliswaar, maar ik heb genoten van de warmte in beide zinnen van het woord. Leuke mensen. De foto's zijn niet al te scherp helaas, maar dat is ook wel toepasselijk.
Morgen de tweede tennisles. Ik ga voor de mouwloze Nadal-look en bijpassend speelvermogen. :). Adios!

David.

• 31 Augustus 2005 - 08:25

Jimmy:

Goed te zien dat je er van geniet! Ziet er daar erg gezellig uit op de vloer :)

Keep up the good "work"!

p.s. Kusje van Maja

• 31 Augustus 2005 - 10:45

Marloes (loesje):

Al die feestjes en bier dat wordt gedronken. Is er ook nog tijd voor studie?
    Geniet er van.

Veel liefs Dikke kus!