Scruples - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu Scruples - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu

Scruples

Door: David van Ofwegen

Blijf op de hoogte en volg

03 September 2005 | Verenigde Staten, Honolulu

Aloha beste kijkers,

Het was weer aloha-friday gisteren. Dat wil zeggen: tijd om je beste aloha-shirt te voorschijn te halen en je te wagen in het nachtleven van Waikiki. De nachtclub in kwestie heette 'Scruples'. Of liever gezegd, het gebrek eraan. Alcohol- en leeftijdsproblematiek vormde weer een van de boventonen van de avond, maar het was toch zeer de moeite waard. Sterker nog, het kan best plezierig zijn wanneer iemand 8 mixjes á 6 dollar per stuk bestelt en blijkt dat vanwege de overdreven scherpe beveiliging op jou en nog iemand de taak rust om ze alle te consumeren.

Daarnaast deed zich op weg naar de nachtclub nog een verontrustende scene voor:

Er kwam een zéér schaarsgeklede dame op me af toen ik me over de drukke uitgaansstraat naar de club haastte.
Eerst dacht ik dat ze dronken was ofzo, en liep om haar heen.
Ze bleef maar voor me gaan staan en zei: "Are you walking away from the girl with the big breasts?".
Ik keek haar stomgeslagen aan.
Daarna ging ze verder.
"Hey hey, where are you going?".
Ik zei dat ik naar een nachtclub ging, "To meet some friends".
Waarop ze antwoordde: "I can be your friend. Friend with benefits".
Toen moest ik lachen.
Eenmaal uitgelachen heb ik haar vriendelijk bedankt. Wanneer later evenwel de ontmoeting was bezonken voelde ik me flink gekrenkt dat zo'n hoer zo nodig op mij moet afstappen.
Ik bedoel, zie ik er uit als als een kalende veertiger met een buikje ofzo? Verdomme. Geef dat mens een cursus marketing.
Enfin, het jolijt en drinkgelag van de club deden me de vertwijfeling snel van me afzetten, en een groep adorerende Oosterse dames om je heen doet wonderen voor een gedeukt ego (zie foto's). Na afloop zijn we met z'n allen naar m'n appartement gegaan om nog wat muziek te luisteren of, in het geval van sommigen, hun maaginhoud in een plastic zakje te legen. M'n in Amsterdam aangeschafte Chinese gewaad bleek een publiekstrekker. Ze hebben meteen even vertaald wat er zoal op stond geschreven. Ik weet niet meer precies wat, maar het sloeg nergens op. :).

Vóór dat dit zich allemaal afspeelde heb ik overigens met Jeff een dames-volleybalwedstrijd van het universiteitsteam aangedaan, wat hier zo'n beetje de populairste vorm van sport is, en dan ook alleen wat dames betreft. Vraag niet waarom. Ze pakten het wel groots aan, met een gigantisch stadion, een band, cheerleaders, restaurants en noem maar op. De sfeer zat er goed in, hoewel de 'Wahine (=vrouw op z'n Hawaiiaans) Rainbows' na een 2-0 voorsprong alsnog verloren van Penn state university. Grmbl.
Vandaag wordt er op het strand geluierd en moet ik wat huiselijke zaakjes doen. Morgen wacht een snorkel-trip naar het befaamde 'North Shore'. Ik ben benieuwd!

David.

  • 04 September 2005 - 08:16

    Marloes (Loesje):

    Dag Lieve David,

    Misschien was die vrouw het juist zat om van die kansloze mannetjes van straat te pikken. jij was haar trofee, met een six pack. dikke kus Loesje

  • 04 September 2005 - 21:49

    Jimmy:

    Hey David!


    Leuk weer een update te zien, goed flink wat geschreven over 't uitgaans leven. Looking great!

    Geniet ervan en veel plezier bij de North Shore, dat je maar net zo veel wonderschoons mag zien als bij het uitgaans leven. ;)


    Grtz,
    Jimmy

  • 05 September 2005 - 08:13

    Marjonne:

    Aloha Davidje,

    Jaja, ik snap dat je zo vrolijk lacht, met je aziatisch harem. Wat ben je toch een verwende aap!! Hahahahaha. Maakt mijn dag in ieder geval weer goed.

    Liefs en kus, ook van Menno
    Marjonne

  • 05 September 2005 - 21:07

    Mister Wing:

    Hey Davido,

    Aan de foto's te zien kan je je prima vermaken op Hawaii...

    ...we hebben immers een beetje dezelfde smaak!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Honolulu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 29421

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2005 - 06 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: