Shall we shag now or shall we shag later? - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu Shall we shag now or shall we shag later? - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu

Shall we shag now or shall we shag later?

Door: David van Ofwegen

Blijf op de hoogte en volg

01 November 2005 | Verenigde Staten, Honolulu

Buenas noches mis lectores,

Eerst even een huishuidelijke mededeling... of moet ik zeggen felicitatie? Yvette gefeliciteerd, ik ben net gebeld door de jury en ze zijn eruit hoor: er komt wat toeristenprulleria jouw kant op!

Verder met de jaloersmakerij van de dag. Afgelopen maandag was het Halloween, wat inhoudt dat zo'n beetje heel Hawai'i zich naar twee straten in Waikiki verplaatst om te kijken en bekeken te worden. Uiteraard ben ik ook de slechtste niet (want dat is Wouter Bos) en heb ik me in een kostuum gehesen dat de fijne trekjes van het leven weerspiegelt; Austin Powers. Na vantevoren even z'n befaamde uitspraken "Yeah baby yeah!", "Do I make you horny?" en "Shall we shag now or shall we shag later?" te hebben doorgenomen gingen Tinkerbell en ik op pad. Hoewel ik voornamelijk van plan was foto's van anderen te nemen, bleek al gauw dat de object/subject relatie ook omgedraaid kan worden. Wat een eer! Spoedig troffen we een groep gelijkgezinde uitwisselingstudenten en een flesje Budweiser met zijn 23 broertjes. De foto's spreken verder voor zich!

Ja, ik weet dat sommige stumperds in Nederland óók aan Halloween doen (alsof we hier ineens besloten met pepernoten te gaan strooien) maar zeg nou eerlijk: Het is gewoon veel te koud om met z'n allen 's avonds op straat rond te banjeren.

Behalve deze festiviteiten heb ik met Jeff nog een bunker beklommen in Lanikai en zit ik nu tot m'n enkels in de studiesmurrie, bestaand uit modelinge examens Spaans en het ergste van de erste: papers filosofie. Gelukkig hanteer ik immer de gouden vuistregel als om dat soort onzin gaat: "Weet je het niet meer? Plagieer. Plagieer. Plagieer." Als ze een bibliografie willen zullen ze er een krijgen ook, verdomme. :).

Nou houdoe luitjes en tot snel!


Geintje! Tot over een hele tijd! Hahaha!
Aloha,


David.

  • 02 November 2005 - 16:23

    Yvette:

    Jippie!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Honolulu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 29418

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2005 - 06 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: