Ka Leo O Hawai\ - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu Ka Leo O Hawai\ - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu

Ka Leo O Hawai\

Door: David van Ofwegen

Blijf op de hoogte en volg

16 Oktober 2005 | Verenigde Staten, Honolulu

Aloha!

Zo. Daar ben ik dan maar weer. Jullie hebben vast gemerkt dat alle foto's van vóór de laatste posting zijn verdwenen. Dat is te danken aan de prutsers die het netwerk beheren achter dit weblog (die ik bij deze nogmaals graag de tiefus toewens). Mede daarom had ik de laatste tijd niet zo'n zin om een nieuw bericht en foto's te plaatsen; het leek nogal zinloos als ze na een tijdje toch opeens verdwijnen. Dat stuitte echter op wat protest (ik zal geen namen noemen), met dit bericht als resultaat.

In plaats van nu hard na te denken wat ik allemaal heb uitgespookt en inspiratieloos m'n gebrekkige herinneringen neer te plempen zal ik een serie foto's plaatsen. Aan de naam kunt u aflezen of ze bij elkaar horen. De uitdaging (jaja!) zit hem erin zélf de activiteit te verzinnen die bij de foto hoort. Dat verneem ik dan ook graag van u hier op dit weblog! De winnaar die alle activiteiten feilloos weet op te sommen krijgt wat fraai Hawaiiaans toeristenprulleria opgestuurd! Ik noem daar de koelkastmagneet, kurketrekker of andere geweldige huisartikelen. Succes!

Terwijl u bezig bent kan ik nog wel even mededelen dat ik met 90% zekerheid (give or take een procentje) mijn verblijf in Hawai'i heb weten te verlengen met een semester. Dat betekent dus dat ik een ieder tot Mei nog mag gaan vervelen met postings als deze. Echt waar!

Houdoe en tot later,
David.


PS: Alvast een hint: Creep van Radiohead was de grote kraker tijdens de ******-avond.

  • 17 Oktober 2005 - 01:18

    TJEERD.:

    HOORT HOORT HOORT. DAVID VAN OFWEGEN HEEFT EEN KORFBALWEDSTRIJD BEZOCHT.

  • 17 Oktober 2005 - 01:25

    Tjeerd.:

    Ik ga voor de kurketrekker, trouwens.

  • 17 Oktober 2005 - 03:37

    Tjeerd.:

    Ik ga trouwens voor de kurketrekker!

  • 17 Oktober 2005 - 03:37

    Tjeerd.:

    Trouwens, ik ga voor de kurketrekker.

  • 17 Oktober 2005 - 06:35

    Yvette:

    Kom op Tjeerd, je moet ze wel allemaal weten:
    1. basketbal
    2. karaoke
    3. American football
    4. tortelduifjes kijken op het strand.

    Ik houd eigenlijk niet zo van prullaria, maar wil natuurlijk wel wat hebben.

  • 17 Oktober 2005 - 07:00

    De Jury:

    De jury is nog in beraad aangaande antwoord #4 van Yvette.

  • 17 Oktober 2005 - 07:10

    De Jury:

    Tijdens het beraad over antwoord #4 is duidelijk geworden dat ook antwoord #1 en #3 op bagatellisatie zijn betrapt. We houden u op de hoogte.

  • 17 Oktober 2005 - 11:56

    Loesje:

    ik denk dat ik nog even wacht met andwoorden, het ligt ook nu eigenlijk wel voor de hand. maar ben nu toch net even te laat, het lijkt namenlijk dat ik dan de andwoorden heb overgeschreven. en dat heb ik natuurlijk niet. ik ga trouwens ook voor de kurketrekker;)

  • 17 Oktober 2005 - 12:07

    Loesje:

    heb er even over na gedacht

    1 uitgenodigt voor basketbal wedstrijd.
    2 kareoke avond bij vrienden thuis.
    3 americanfootball, je ging speciaal voor de cheerleaders.
    4 uitwaaien op het strand met nog een nedelander.

    nou als ik nu niet in de buurt zit:)

  • 20 Oktober 2005 - 03:59

    De Jury:

    Hoewel het natuurlijk niet zomaar 'een basketbal-wedstrijd of' 'een strand' betrof, benadert Yvette vooralsnog de streefantwoorden het dichst. De Kareoke-avond was niet bij mensen thuis, noch waren er andere Nederlanders op het strand aanwezig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Honolulu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 29436

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2005 - 06 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: