Aloha - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu Aloha - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van alohadavid - WaarBenJij.nu

Aloha

Door: David van Ofwegen

Blijf op de hoogte en volg

15 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Honolulu

Aloha,

Dit zal de eerste van een hopelijk bijzonder boeiende reeks weblogberichten zijn, waarin mijn wel en wee in Hawai'i wordt besproken en bekeken. Ik ben er nu bijna een week, en verblijf bij Jeff Hendrix, mijn zogenaamde 'one-week orientation homestay' gozer. Toevalligerwijs heeft meneer wel een paar miljoentjes op zak en mag ik vertoeven in een prachtige villa aan het strand van Lanikai, in Kailua op zo'n 30 min. rijden van Honolulu. Wat ik (en jullie) niet wisten is dat deze buurt blijkbaar het 'Bel Air' van de pacific is, en ik me derhalve kortstonds de trotse buurman van Michelle Pfeiffer en Robin Williams mag noemen. Logisch dat ze hier wonen trouwens. Het is er namelijk E-R-G M-O-O-I.

Enfin, genoeg opgeschept. Oh nee, wacht. Toch niet. Dat moest ik ook nog even vermelden: Dit weblog -is- er nu juist om in op te scheppen. Dus, als je er genoeg van hebt en je afvraagt wanneer de eindeloze stroom van jaloersmakende superlatieven eindelijk afneemt is het antwoord eenvoudig: Nóóit.

Mahalo (bedankt) en tot snel,

David.

  • 18 Augustus 2005 - 02:56

    Cyril:

    Yo dude, klinkt allemaal goed enzo maar eh, waar zijn de surf foto's??

  • 18 Augustus 2005 - 02:57

    Cyril:

    /surfbabe's

  • 18 Augustus 2005 - 10:32

    Joke (je Tante):

    David, wat een leuke web-log. Ik blijf op de hoogte op deze manier.Gisteren nog een roseetje gedronken bij je vader en moeder in de tuin.

  • 19 Augustus 2005 - 17:28

    Yvetje:

    Hé David, wat goed allemaal! Ik ben gek op allerlei hyperbolen, dus heb me direct aangemeld op de mailinglist. Schep nog eens op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Honolulu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 29440

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2005 - 06 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: